Σέβομαι τη γνώμη όλων άσχετα εάν συμφωνώ. Τα σχόλιά σας δεν πρέπει να είναι υβριστικά και προσβλητικά. arismesx@gmail.com Μπορείτε να με βρείτε και εδώ: https://sites.google.com/site/eleutheriastegnome/


Ετούτος δω ο λαός δε γονατίζει παρά μονάχα μπροστά στους νεκρούς του.
Γιάννης Ρίτσος





Κυριακή 16 Μαΐου 2010

"Εγώ απλά εντολές εκτελώ"





"Είμαι αστυνομικός και επειδή έχω βαρεθεί να ακούω τις αστείες και παράλογες δικαιολογίες περί μπάτσων θα σας πω μερικά πράγματα μήπως και τα καταλάβετε επιτέλους!!Στην σχολή μπήκα με πανελλήνιες άρα με την αξία μου !Δεν είμαι εγγεγραμένος...



σε κανένα κόμμα!!!Ποτέ δεν παρακάλεσα κανένα βουλευτή ,ποτέ δεν ζήτησα κανένα ρουσφέτι ενώ ποτέ δεν έχω ψηφίσει ΠΑΣΟΚ ή ΝΔ!!!!Μου καταλογίζετε λοιπόν ότι προστατεύω τα αφεντικά μου....Ποίοι ???Εσείς???Εσείς δεν είστε που σε ποσοστό 80% είστε οργανωμένοι στα δυο αυτά κόμματα???Εσείς δεν είστε που τρέχετε στις προεκλογικές συγκεντρώσεις κρατώντας σημαίες????Εσείς δεν είστε που γλύφετε τους βουλευτές για να σας διορίσουν το παιδί στο δημόσιο ή να το μεταθέσουν κοντά στο σπίτι του όταν πάει φαντάρος????Εσείς δεν είστε που μέσα στα πανεπιστήμια σκοτώνεστε για την ΠΑΣΠ και την ΔΑΠ????Εσείς δεν είστε που στέλνετε όλα αυτά τα λαμόγια τόσα χρόνια στην βουλή???Και αφού τους ψηφίσατε και αφού σας έκαναν τα ρουσφέτια και αφού πήρατε αυτό που θέλατε και αφού καταλήστευσαν τα ταμεία τώρα τα αποκαλείτε ΑΦΕΝΤΙΚΑ ΜΟΥ???Όχι μάγκες κάπου κάνετε λάθος.....Δεν είναι δικά μου αφέντικα,εγώ δεν τα ψήφισα!!Δικά σας αφεντικά είναι.....Εσείς ΠΟΥΛΗΣΑΤΕ την ψήφο σας ....Εγώ απλά παίρνω εντολές από αυτούς που ΕΣΕΙΣ ψηφίσατε γιατί αυτό θα πει δημοκρατία.......Τώρα αν εσείς ανακαλύψατε τους τελευταίους μήνες ότι είναι κλέφτες και λαμόγια δεν σας φταίνε οι μπάτσοι αλλά η ψήφος που χαρίζατε σε όλους αυτούς με τα αζημίωτο βέβαια....."

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

(Ανάρτηση από troktiko)

1 σχόλιο:

  1. Πόσοι τέτοιοι υπάρχουν, Άρη μου;
    Συμφωνώ απόλυτα με τον Αναγνώστη...
    γι' αυτό κι έγραψα κάποτε «τη φίλη μου τη Μπάτση».

    ΑπάντησηΔιαγραφή